Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.



 
AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  

 

 Tutorial Valve Hammer Editor.

In jos 
AutorMesaj
THE _GAme
Admin
THE _GAme


Mesaje : 110
Puncte : 277
Data de inscriere : 23/12/2009

Tutorial Valve Hammer Editor. Empty
MesajSubiect: Tutorial Valve Hammer Editor.   Tutorial Valve Hammer Editor. Empty2010-06-24, 01:54

Valve Hammer Editor

Descriere Tutorial:Primul pas pentru a face o harta este instalarea renumitului program VHE(Valve Hammer Editor).
Tutorial:
Pentru a realiza o harta avem nevoie de VHE.Am facut un pachet complet pentru hammer care include:
-cs-expert
-hammer 3.4
-hammer 3.5
-fisierele hlbsp,hlcsg,hlvis,hlrad(originale)
-spriteurile necesare

Acest pachet poate fi gasit Aici.
Parola arhivei este "URBANCS".
Acum instalam VHE 3.4 exact asa:
I.Tutorial Valve Hammer Editor. 92259255nq3.th
Facem clic pe NEXT.
II.Tutorial Valve Hammer Editor. 96117975tq1.th
Facem clic pe I Agree.
III.Tutorial Valve Hammer Editor. 36254688jo8.th
Lasam asa cum este locatia si apasam pe NEXT.
IV.Tutorial Valve Hammer Editor. 78722915nb4.th
Facem clic pe NEXT.
V.Tutorial Valve Hammer Editor. 34252228pm1.th
Facem clic pe NEXT pentru a incepe instalarea.
VI.Tutorial Valve Hammer Editor. Asdasdasdsadsadasdaye5.th
Acum asteptam cam 3 secunde sa se instaleze Wink
VII.Tutorial Valve Hammer Editor. 25990585jq9.th
Facem clic pe NEXT.
VIII.Tutorial Valve Hammer Editor. 64109860ri2.th
Acum am instalat cu success VHE.
Acum intram in arhiva de la VHE,si dezarhivam TOOLS si CS-EXPERT.
Acum intram in C:Program Files\VHE\-si stergem folderul TOOLS-(dupa care punem folderul TOOLS din arhiva acolo.
In acelasi folder VHE bagam folderul SPRITES si fisierul -cs_expert-tom793b.fgd-.
Acum aveti un Hammer bine pus la punct.
Respectati exact ce scrie mai sus si nu veti intampina probleme la compliere.

Pentru configurare intrati la aici.

Acest pas este foarte important.

Valve Hammer Editor

In acest tutorial va voi prezenta configuratiile VHE.Urmariti pasi exact cum va voi indruma eu.
Pasul I.Avem nevoie de Valve Hamer Editor
-3.4
-3.5
-Cs_expert_tom.rar

Configuratii Hammer:

Pasul I:

Tutorial Valve Hammer Editor. 111

Lasam asa cum este.

Pasul II:

Tutorial Valve Hammer Editor. Ca212

Lasam asa cum este in imagine.

Pasul III:

Tutorial Valve Hammer Editor. 310

Lasam ca in imagine.

Pasul IV:

Tutorial Valve Hammer Editor. 410

Facem ca in imagine.

Pasul V:

Tutorial Valve Hammer Editor. 93268280nl1.th

Important:Dezarhivarea cs_expert.rar se face astfel.Se intra in arhiva si se scot manual filele,dam clic pe ele cu mouse si le scoatem afara din arhiva.Si le punem in folderul Valve Hamer Editor.

Pasul VI:

Tutorial Valve Hammer Editor. 79357653qq3.th

Facem EXACT CA IN IMAGINE.

Acum avem setarile la hammer facute bine.


Folosire



Bara de instrumente:

Tutorial Valve Hammer Editor. Select10-Unealta Selectare.Cu ajutorul ei selectam pereti,podele,oameni,totul.


Tutorial Valve Hammer Editor. Zoom10Nu prea se foloseste.Mai bine rotim de rotita de la mouse.


Tutorial Valve Hammer Editor. Free_l10- Se foloseste pentru a explora HARTA in ecranul 3D. 🆗


Tutorial Valve Hammer Editor. Etenit10- Cu aceasta punem becuri,oameni, :belea:


Tutorial Valve Hammer Editor. Brush_10 Cu aceasta facem cladirile,pereti,podele. Wink


Tutorial Valve Hammer Editor. Testet10-Selectam un perete si ii punem o textetura(culoare,model) Se mai foloseste si SHIFT+A. 🇵🇦


Tutorial Valve Hammer Editor. Aplica10 Aceasta unealta aplica textetura folosita curent. 🆗


Tutorial Valve Hammer Editor. Decals10 Sincer nu o folosesc.Cu acesta punem texteturi pe pereti. :huaa:


Tutorial Valve Hammer Editor. Taiere10 Clipping tool-cea mai importanta unealta,cu aceasta facem gauri pentru geamuri,usi,taiem pereti in 2 in 5 in ..etc. 🆗 🆗


Tutorial Valve Hammer Editor. Vertex10 Unealta Vertex-foarte greu de folosit,cu aceasta lungim colturile planelor sau peretilor. Crying or Very sad greu de folosit. Sad


Tutorial Valve Hammer Editor. Nush11 Patch tool-Aceasta ne ajuta la crearea drumurilor unei masini,roboti. :belea:

Acestea au fost uneltele

Lectia 1

In aceasta lectie o sa va arat cum sa facem o camera cu un bec,cer si cateva trucuri.

Intram in VHE si dam File-->New

Acum ne uitam la urmatoarea poza.

Tutorial Valve Hammer Editor. Tema110

Acum sa fim foarte atenti.
Observam 4 patrate.
Camera-Aici trebuie sa dam clic pe CAMERA si selectam 3D TEXTETURED(doar prima data)
TOP X/Y-aici se vede harta de SUS.
FRONT Y/Z-aici se vede harta din fata.
SIDE X/Z-aici se vede dintr-o parte.
Aceste patrate 3 o sa le invatati imediat(ai nevoie de ceva GEOMETRIE) Wink

De fiecare data cand pornim VHE facem gridul de 2X mai mic(unde scrie 2X apasam pe acel buton de 2x ORI).
La prima harta trebuie sa apasam o singura data pe butonul TK(ca in imagine-el trebuie sa stea apasat mereu-).
Acum ne uitam la urmatoarea Poza.

Tutorial Valve Hammer Editor. Tema210
Acum folosim unealta BRUSH TOOL(pe care o stim de la configurare elementelor de baza).
Daca facem un dreptunghi in patratul FRONT atunci ce vom vedea in celelalte 2 va fi GROSIMEA dreptunghiului din patratul FRONT.
Daca facem un dreptunghi in patratul TOP in celelalte 2 se va vedea GROSIMEA dreptunghiului.
Daca facem un dreptunghi in patratul SIDE in celelalte 2 se va vedea GROSIMEA dreptunghiului.
Deci facem un dreptunghin in patratul FRONT(ca in imagine)
SFAT-grosimea peretilor sa incercati sa o faceti mereu de 2 PATRATELE.
Acum dupa ce am facut dreptunghiul si grosimea lui apasam pe ENTER.
Si vom avea asa.
Pentru a ne deplasa prin harta(in patratul CAMERA)folosim unealta FREE LOOK(seaman cu o camera de fotografiat ROSIE).
Tutorial Valve Hammer Editor. Tema310
Acum ca avem un perete mai facem inca 5(pentru ca orice camera are 6 fete)ceilalti pereti se unesc la capete(trebuie GEOMETRIE),deci vom avea ca in urmatoarea poza.
Tutorial Valve Hammer Editor. Tema410
Acum facem si tavanul si podeaua,ca in urmatoarea imagine.
Tutorial Valve Hammer Editor. Tema610
Acum ca avem o camera trebuie sa o texteturam(adica sa ii punem culori la pereti,podea,cerul).

Acum cu unealta SELECTARE facem clic pe un perete si apoi apasam pe SHIFT+A(pentru a alege texteturi)facem clic pe BROWSE si ne alegem o textetura(puteti scrie acolo jos WALL)
Facem ca in urmatoarea imagine.
Tutorial Valve Hammer Editor. Exe10
Textetura pentru cer se numeste SKY.
Dupa ce am facut toate acestea vom avea ca in urmatoarea imagine.
Tutorial Valve Hammer Editor. Tema710
Frumos nu?
Tutorial Valve Hammer Editor. Tema810
Acum vom pune un jucator CT.
Folosim unealta ENTENITY TOOL si in dreapta jos alegem din acea lista INFO_PLAYER_START(acesta este un jucator CT).
Acum punem jucatorul in interiorul camerei,deasupra podelei,ca in urmatoarea imagine.
Tutorial Valve Hammer Editor. Tema910
Apoi apasam pe ENTER.
Tutorial Valve Hammer Editor. Tema1010
In nici un caz sa nu faceti greseala de mai sus.(sa nu fie jucatorul lipit de podea sau de pereti sau de alt jucator)

Acum ridicam jucatorul mai sus de podea.
Creem un TERORIST-->Selectam ENTENITY TOOL-->Si acolo in dreapta alegem INFO_DEATHMATCH_START(adica un TERORIST-->Il punem si pe el deasupra podelei pe langa CT,ca in urmatoarea imagine.
Tutorial Valve Hammer Editor. Tema1110
Acum vom creea un BEC.
Selectam ENTENITY TOOL-->Light.
Si il punem sub tavan(in cazul nostru sub CER)exact ca in urmatoarea imagine.
Tutorial Valve Hammer Editor. Tema1210
Acum apasam pe ENTER,si vom avea asa.
Tutorial Valve Hammer Editor. Tema1310
Acum va voi invata cum sa schimbam culoarea BECULUI si INTENSITATEA LUMINI.
Acum folosind unealta SELECTARE facem un clic pe BEC si apoi apasam pe ALT+ENTER(sau dam clic dreapta pe bec si dam proprietati)
Si la BRIGHTNESS am subliniat ultimele 6 CIFRE.
Ultimele 3 cifre inseamna INTENSITATEA LUMINI(cea default este 200,eu am pus 100),ficrele 255 inseamna culoarea becului pe care o vom alege apasand pe butonul PICK COLOR si alegem o culoare(eu am ales ROSU).
Tutorial Valve Hammer Editor. Tema1410
Tutorial Valve Hammer Editor. Tema1510
Tutorial Valve Hammer Editor. Tema1610
Acum facem un perete intre cei 2 JUCATORI.
Tutorial Valve Hammer Editor. Tema1710
Acum am terminat OFICIAL HARTA.
Pentru a verifica daca este INREGULA ne ducem la MAP-->Chek 4 Problemes si daca ati respectat tot ce am facut eu mai sus o sa va apara asa.
Tutorial Valve Hammer Editor. Tema1810
Totul e OK,acum salvam harta.
File-->Save As-->(numele harti)fy_harta
Hartile se salveaza de tip .RMF.
Ca in imaginea de mai JOS.
Tutorial Valve Hammer Editor. Tema1910
Acum apasam pe OK.
Apoi apasam pe F9 si punem EXACT cum e in urmatoarea poza.
Tutorial Valve Hammer Editor. Tema2010
Facem EXACT ca in poza de mai sus.
Dupa care apasam pe OK si asteptam sa se complieze.
Tutorial Valve Hammer Editor. Tema2110
Intr-un final am terminat.
Acum bagam fisierul fy_harta.BSP in cstrike/maps.

Rezultatul.

Tutorial Valve Hammer Editor. Tema2210

Acum ca sa va verific si sa va dau note va trebui sa faceti urmatorul lucru.
Dupa ce ati terminat harta o salvati si puneti fisierul .RMF pe un site de upload.
Filefont-de exemplu.

In aceasta Lectie va voi invata cum sa facem o scara cu toate proprietatile sale.

Vom continua harta din lectia 1.
Primul rand micsoram gridul 3x(daca lati pus deja 2x mai mic,mai apasam odata pe micsorarea gridului)
Acum facem un bloc pe peretele dintre cei 2 Jucatori.(blocul sa aiba in 4 patratele din patratul TOP X/Y)
Facem ca in imaginea de mai jos.
Tutorial Valve Hammer Editor. Lectia14
Acum ii vom da textetura de scara.
Selectam scara si apasam pe SHIFT+A,dam browse si acolo jos scriem LADDER(inseamna scara) si ne alegem o scara de acolo.
Tutorial Valve Hammer Editor. Lectia11
Acum dam ENTER si vom avea asa.
Tutorial Valve Hammer Editor. Lectia13
Acum mai facem inca o scara exact ca aceea(sau o selectam si dam Copy si apoi Paste)
Si vom avea asa.
Tutorial Valve Hammer Editor. Lectia15
Acum selectam prima scara.
Adica asta.
Tutorial Valve Hammer Editor. Lectia15
Si apoi apasam CTRL+T.
Si vom avea asa.
Tutorial Valve Hammer Editor. Lectia16
Acum alegem FUNC_LADDER.
Tutorial Valve Hammer Editor. Lectia17
Acum selectam scara cealalta si ii dam functia FUNC_ILUSIONARI si la RENDER MODE punem SOLID-NO LIGHT.
Tutorial Valve Hammer Editor. Ascasa10

Acum dam Save-->O compliem si Jucam.

Rezultatul.

Tutorial Valve Hammer Editor. Fy_har10

Daca intampinati probleme POSTATI
Daca nu va place cum a iesit scara POSTATI.

O zi buna in continuare.

Lectia 3
Poate si cea mai importanta si esentiala Lectie.
In aceasta lecrie va voi invata cum sa faceti o gaura in perete.
O gaura pentru un geam,o gaura pentru o usa.
Daca suntem atenti o sa intelegem din prima.

Continuam Lectia 2.
Pentru inceput selectam gridul 2x mai mic.
Acum facem un perete in camera noastra si ii punem o textetura.
Tutorial Valve Hammer Editor. Taiere11
Acum il selectam si apasam 1 CLIC pe UNEALTA DE TAIERE.
Tutorial Valve Hammer Editor. Taiere12
Acum ne ducem in patratul in care se vede peretele nostru MARE,in cazul meu aici.
Tutorial Valve Hammer Editor. Tarere10
Si acum pe facem o linie verticala ca in imaginea de mai jos.
O parte din perete va fie ALBA si o parte ROSIE.
Tutorial Valve Hammer Editor. Taiere13
Acum mai dam inca 2 clicuri pe unealta TAIERE(pana se fac ambele parti ALBE).
Tutorial Valve Hammer Editor. Taiere14
Acum apasam pe ENTER(si vedem ca peretele nostru este acum alcatuit din 2 parti.
Selectam iar peretele si mai facem cateva lini incat sa se obtina un patrat mic in mijloc.
Urmati imaginea urmatoare.
Tutorial Valve Hammer Editor. Taiere15
Acum selectam peretele din mijloc si ii dam delete.
Tutorial Valve Hammer Editor. Taiere16
Acum avem o gaura pentru geam.
Tutorial Valve Hammer Editor. Taiere17
Pentru a face o gaura pentru usa procem la fel numai ca vom taia altfel peretele cel mare.
Sa fiti foarte atenti la culori(de fiecare data cand intrati in VHE sa faceti 3 CLICUIR pe unealta TAIERE.

Ca sa imi dau seama ca ati inteles.
Vreau sa vad in .rmf si o gaura pentru geam si o gaura pentru usa.

O zi buna in continuare.

Lectia 4
Acum ca stim sa facem gauri pentru geamuri,in lectia 4 vom invata cum sa facem un geam de sticla.
Continuam Lectia 4.
Micsoram gridul 4x.
Acum umplem gaura facuta de noi cu un bloc si ii dam textetura GLASS.
Fiti foarte atenti in poza,unde am asezat eu geamul(uitativa in patratul TOP X/Y)
Tutorial Valve Hammer Editor. Geam110
Acum il selectam si apasam CTRL+T si selectam FUNC_BREAKBLE si trebuie facute urmatoarele setari.
MATERIAL TYPE-aici va alegeti voi din ce vreti sa fie geamul(sticla,roca,beton...)
RENDER MODE-TEXTETURE SOME LIGHT
FX-AMOUNT-100
Acum compliem harta si jucam.

Rezultat.

Tutorial Valve Hammer Editor. Fy_har11

Probleme ceva?

O zi buna in continuare.

Aceste Lectii au fost facut in totalitate de mine(nu sunt copiate sau altceva)

Originalele sunt aici,postate de mine.

Eu zic ca este cel mai detaliat TUTORIAL DE VHE.
Sus In jos
https://cs-bullet.forum.st
 
Tutorial Valve Hammer Editor.
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» Tutorial Hammer Editor Install & User`s guide
» Tutorial
» Tutorial Cum Sa Ai Tinta La Awp
» Tutorial instalare SourceMetaMod
» Tutorial Anti-Fuckoff

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
 :: CS-BuLLet Counter-Strike 1.6 :: Tutoriale :: Tutoriale-
Mergi direct la: